عشق...
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

 

 

 

عشق را در چشم تو روزي تلاوت مي كنم


با همه احساس ،خود را با تو تقسيم مي كنم

مرز بي پايان مهرت را به من بخشيده اي


در جوابت هر چه دارم فدايت مي كنم

نور چشمت را چراغ شام تارم كرده اي


من وجودم را هميشه فرش راهت مي كنم

اي تجلي گاه هر چه خوبي و مهر و صفا


عاقبت مانند اشعار فريدون ناب نابت مي كنم

بر خرابات وجودم زندگي بخشيده اي


تا نفس دارم هميشه شاد شادت مي كنم

همچو سروي گشته اي تا خم نگردد قامتم


من صداقت را هميشه سرپناهت مي كنم.



نظرات شما عزیزان:

ادی جووووون
ساعت18:48---3 مهر 1391
فدای تو بشم من منم همیشه صداقت رو بت هدیه میدم
خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ دلم تنگته ملی ژژژوووووووون
ولی خ خ خ خ بانمکی ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:,ساعت 9:44 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme