ببشقید...
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

سلام عزیزم خوبی؟چه سوالیه که میپرسم معلومه که خوب نیستی

باوجودمن مگه میشه خوب بود       خداجون چقدمن بدم واین عشقمواذیت مکنم

خودم حس میکنم که باهاش سردم ولی چه کنم خب

خداکنه همه چی درست شه تامنوعشقم مثل قبل باهم خوب شیم خیلی دوسش دارم

دلم میسوزه براش خدایاخودت کمکم کن

عاشقتم عزیزم ببخش منوفدات شم



نظرات شما عزیزان:

ادی جووووون
ساعت20:57---13 مهر 1391
بمیرم الهی من مریم جان ک تو نالاحتیایشاا...خداهمه چی رو درس کنه ایشاا...
عزیزم منم خ خ خ خ دوشت دالم عچقم
مریم عروس گلها ترانه ساز دلهاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 21:25 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme