عچقم...
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

 

 

پنج وارونه چه معنا دارد؟

خواهر کوچکم از من پرسید

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت :

روی دیوار و درختان دیدم

باز هم خندیدم

گفت دیروز خودم دیدم

مهران پسر همسایه

پنج وارونه به مینو داد

آنقدر خنده برم داشت

که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدمو با خود گفتم :

بعد ها وقتی غم

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان می فهمی

پنج وارونه چه معنا دارد



نظرات شما عزیزان:

ادی ژون
ساعت17:13---26 دی 1391
واقعا ملیمی پنج وارونه عجب معنی داره عشقم
خ خ خ خ خ خ خوووووووووووووش اومدی عزیزم کم پهنا
دلم تتگت شدمری ژووووووووووووووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 12:48 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme